X-Fit vaikams

Funkcinė rato treniruotė, lavinanti vaiko raumenų grupes, atsakingas už pilnavertį ir aktyvų gyvenimą. Treniruotė skirta vaikams nuo 6 iki 11 metų ir nuo 11 iki 16 metų.

Treniruotė vyksta ratu-per tam tikrą laiko tarpą vaikas praeina kelias pratimų ,,stoteles". Treniruotė vaikams nepabosta, nes pratimai kaskart skiriasi, naudojamas įvairus sportinis inventorius. Treniruočių metu atliekami pratimai stiprina raiščius, o tai ypač svarbu augančiam organizmui, treniruoja išorinius ir giliuosius vaiko raumenis, kurie yra atsakingi už taisiklingą laikyseną. Treniruotės ugdo vaiko jėgą, valią, ištvermę, judrumą ir koordinaciją.

 

SKAMBINKITE tel. 8611 91224

Individualios treniruotės

Pratimų programa sudaryta atsižvelgiant į individualius poreikius bei Jūsų fizinę būklę. Treneris dirba asmeniškai su Jumis, stebi, pataria, kaip taisyklingai atlikti judesius, parenka tinkamiausią programą pagal Jūsų pasiekimus, pageidavimus ir sveikatos būklę, motyvuoja bei suteikia mitybos rekomendacijas.

Pagrindinis individualios treniruotės kriterijus yra glaudesnis ryšys tarp trenerio ir besitreniruojančio asmens.

 

SKAMBINKITE tel. 8611 91224

Whell shaping

Whell shaping - tai jėgos, tempimo ir taisyklingo kvėpavimo miksas. Aktyvus viso kūno ir vidinių raumenų darbas. Treniruotės metu kūnas balansuojamas ir vedamas į vidinę pusiausvyrą. 

Dirbantys raumenys - apatinės kūno dalies giluminiai raumenys.

Body Fitness

Body Fitness - tai jėgos ištvermės treniruotė, skirta raumenų jėgos ir ištvermės lavinimui. Trenituotės metu atliekami pratimai visoms raumenų grupėms.

 

Sudeginamos kalorijos - 300 -400 kcal.

 

TRX funkcinė treniruotė

Ši treniruotė pasižymi daugiasąnariniais ir įvairių krypčių, besikeičiančio tempo ir intensyvumo pratimais. Pratimai dažniausiai atkartoja judesius, atliekamus kasdienėje veikloje ar sporte. TRX treniruoklis treniruoja visas kūno dalis vienos treniruotės metu.

Sudeginamos kalorijos - 700 kcal. Jeigu dirbama visu pajėgumu - įmanoma sudeginti ir daugiau kalorijų.

 

SKAMBINKITE tel. 8611 91224

PRESS-BACK

PRESS-BACK - jėgos treniruotė, kurioje apkraunamos itin problematiškos kūno vietos - pilvo bei nugaros raumenys. Pabaigoje skiriamas didelis dėmesys tempimo pratimams, atsipalaidavimui bei lankstumo didinimui.
Sudeginamos kalorijos - 200 - 300 kcal.
Dirbantys raumenys - apatinės kūno dalies raumenys, nugara ir pilvo presas.
Rezultatai - pagerinta bendra fizinė ir raumenų būklė, ištvermė, sustiprinti nugaros ir pilvo raumenys.

 

SKAMBINKITE tel. 8611 91224

Riebalų deginimo treniruotė

Riebalų deginimo - treniruotės metu puikiai deginamos kalorijos, stiprinama širdis ir kraujagyslių sistema. Šis užsiėmimas visada įdomus ir nuotaikingas, skamba gera energinga muzika. Taip pat dalis treniruotės skirta pilvo raumenims stiprinti, atliekami kojų, rankų, nugaros pratimai, kurie padės ne tik atsikratyti nereikalingų kilogramų, bet ir suformuos dailias kūno linijas. Treniruotės metu naudojamos step platformos, svareliai.
Sudeginamos kalorijos - 300 - 500 kcal.
Dirbantys raumenys - visos raumenų grupės.
Rezultatai - sustiprinta širdies ir kraujagyslių sistema, geresnė bendra fizinė ir raumenų būklė, didesnė ištvermė, dailesnis kūnas.

STEP + ABL

STEP+ABL - treniruotė, kurios metu naudojama STEP paltforma. Intensyvi treniruotė, skirta pilvo preso, sėdmenų ir kojų raumenims stiprinti.  Ji tinka tiek pažengusioms tiek pradedančioms klubo narėms norinčioms ne tik gerai ir nenuobodžiai praleisti laiką kardio treniruotėje bet ir gerinti ištvermę, koordinaciją bei sudeginti šimtus kalorijų!
Sudeginamos kalorijos - 300 - 500 kcal.
Dirbantys raumenys - visos raumenų grupės, ypač kojos, sėdmenys.
Rezultatai - sustiprinta širdies ir kraujagyslių sistema, geresnė bendra fizinė ir raumenų būklė, didesnė ištvermė, dailesnis kūnas.

Pilates

Pilates - jeigu vertinate ramybę, o tuo pačiu norite sustiprėti, šios treniruotės skirtos būtent Jums. Nuo kitų treniruočių jos skiriasi tuo, kad jų metu lavinami gilieji kūno raumenys. Mankštinantis visi judesiai atliekami plastiškai, tolygiai, svarbiausia yra jų atlikimo kokybė, o ne kiekis. Atliekami pratimai taip pat padeda įveiki stresą, lavinti pusiausvyrą, lankstumą ir ištvermę. Treniruotėse gerinama sąnarių veikla, judesių koordinacija, stiprinamas kūnas. Šios treniruotės visiškai saugios, jos puikiai tinka reabilitacijai po traumų, įvairaus amžiaus ir fizinio pajėgumo žmonėms.Treniruotės metu derinami klasikinio Pilates metodai ir Pilates pratimai su kamuoliu.

Puslapiai