Kūno dizainas

Kūno dizainas – tai jėgos ištvermės treniruotė, kurios didžiąją laiko dalį sudaro jėgos pratimai įvairioms raumenų grupėms, naudojant svarelius ir gumas. Treniruotės metu atliekami pratimai stiprina ne tik viso kūno raumenis, bet ir širdies kraujagyslių sistemą. Ši įvairiapusiška treniruotė padės sumažinti svorį ir puikiai jaustis.
Sudeginamos kalorijos - 300 - 500 kcal.
Dirbantys raumenys - visos raumenų grupės, ypač kojos, sėdmenys, pilvo presas.
Rezultatai - pagerinta bendra fizinė ir raumenų, sąnarių būklė, lankstesnis kūnas, geresnis širdies ir kraujagyslių sistemos darbas.

 

SKAMBINKITE tel. 8611 91224

Joga

Joga – lėti ir plastiški judesiai bei kvėpavimo pratimai išmankština kiekvieną kūno raumenį, ypatingai giliuosius raumenis, gerina judesių koordinaciją, plastiką. Tai malonus užsiėmimas, nes raumenys stiprinami be didelės fizinio kūno įtampos. Tempimo ir raumenų tonizavimo treniruotė skirta visiems, norintiems pagerinti lankstumą, išmokti taisyklingai kvėpuoti bei atsipalaiduoti, atitrūkti nuo kasdienybės ir streso. Juk neveltui sakoma, kad joga lavina ne tik kūną, bet protą ir sielą.
Sudeginamos kalorijos - 200 - 300 kcal.
Dirbantys raumenys - visos raumenų grupės, ypač gilieji raumenys.

Anticeliulitinė treniruotė

Anticeliulitinė – treniruotė skirta apatinės kūno dalies raumenims ryškinti bei stangrinti, širdies kraujagyslių sistemos lavinimui bei riebalų deginimui. Šios treniruotės metu atliekami sėdmenų, pilvo preso, kojų raumenų stiprinimo ir stangrinimo pratimai, kurių metu pagerėja kraujotaka ir medžiagų apykaita probleminėse kūno vietose. Treniruotėje naudojamos gumos, svareliai, Step platformos.
Sudeginamos kalorijos - 300 - 500 kcal.
Dirbantys raumenys - apatinės kūno dalies raumenys, kojos, sėdmenys ir pilvo presas.
Rezultatai - pagerinta bendra fizinė ir raumenų būklė, ištvermė, sustiprinti nugaros ir pilvo raumenys.

 

SKAMBINKITE tel. 8611 91224

Puslapiai